برگزاری جلسه بیست و هشتم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۳۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۳
گزارش نهایی امداد، نجات و سلامت ارائه شد.
برگزاری جلسه بیست و هشتم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

بیست و هشتمین جلسه هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها به مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی در تاریخ ۲۹/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر بنی‌هاشمی گزارشی در ارتباط با گزارش‌های ارسالی ارائه کرده و در مورد نحوه انجام اصلاحات پیشنهادی کارگروه تلفیق توسط کارگروه‌ها صحبت کردند. در ادامه و پس از تعیین مهلت نهایی کارگروه‌ها برای ارسال نظرتشان بر روی گزارشات یکدیگر، دکتر مرتضوی، رئیس کارگروه مدیریت بحران، به سوالات مطرح شده در جلسه قبل پاسخ دادند. ایشان پس از توضیح مختصری در مورد کلمات "بحران" و "اضطرار"، اقدامات سازمان مدیریت بحران را نقد کردند.
در بخش دوم جلسه، دکتر اردلان، رئیس کارگروه امداد، نجات و سلامت، گزارش نهایی کارگروه خود را ارائه کردند. پس از ارائه ایشان اعضا حاضر در جلسه، سوالات خود در رابطه با این گزارش را بیان کردند. پس از پاسخ به سوالات مطرح شده، اعضا نکات قابل توجهی که کارگروه تلفیق باید در گزارش نهایی عنوان کند را بررسی کردند.
در انتهای جلسه مقرر شد کارگروه‌ها نظرات خود را نسبت به پاسخ به سوالات رئیس جمهور و خلاصه کارگروه‌های دیگر تا ابتدای آذرماه ارائه کنند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.