برگزاری جلسه بیست و چهارم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۳۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۳
گزارش نهایی کارگروه زیرساخت ها ارائه شد.
برگزاری جلسه بیست و چهارم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه بیست و چهارم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۲۴/‏۰۷/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای جلسه، دکتر نیلی از انتشار رسمی گزارش روایت سیل سخن گفته و به درخواست تمدید مهلت هیأت از رئیس جمهور، اشاره کردند. ایشان در ادامه به دریافت گزارش کامل ۹ کارگروه اشاره کرده و از بقیه کارگروه‌ها درخواست کردند گزارش‌ها را تا ۲۷ مهرماه تحویل دهند.
در بخش دوم جلسه، دکتر آقاکوچک، رئیس کارگروه زیرساخت‌ها با اشاره به اینکه گزارش خلاصه مدیریتیشان با رویکرد پاسخ به سوالات رئیس جمهور است، گزارش خلاصه مدیریتی این کارگروه را به همراه درس آموخته‌ها و راهبردهای بررسی شده، ارائه کردند. ایشان دلایل مهم خسارت‌های وارده را عدم انجام مطالعات صحیح و مکان یابی نامناسب، اجرا و نگهداری نامناسب و عدم توجه به تاب آوری دانستند. پس از اتمام ارائه این کارگروه، دکتر آقاکوچک به سوالات اعضا در رابطه با گزارششان پاسخ دادند.
در بخش سوم، آقای دکتر بنی هاشمی نکاتی را در مورد تفاوت گزارش خلاصه مدیریتی و گزارش نهایی بیان کرده و پیشنهاداتی را برای بررسی سریع‌تر کارگروه تلفیق، ارائه داند. همچنین ایشان ضمن اشاره به بیان درس آموخته‌ها بر اساس سیل سال جاری تاکید کردند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.