برگزاری جلسه بیست و پنجم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۰۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۳۱۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۱
خلاصه گزارش نهایی کارگروه های مهندسی رودخانه و سازه های هیدرولیکی و اقلیم شناسی و هواشناسی ارائه شد.
برگزاری جلسه بیست و پنجم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه بیست و پنجم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر رحیمیان، قائم مقام رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۰۱/‏۰۸/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای جلسه آقای دکتر ملکیان گزارشی از نشست ESCAP را برای حضار ارائه کردند. ایشان ضمن معرفی افراد شاخص حاضر در نشست، هدف اصلی این نشست را اشتراک دانش و تجربه دانستند.
در قسمت دوم این جلسه، دکتر شفاعی، رئیس کارگروه مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی و دکتر یاسی، دبیر این کارگروه، خلاصه گزارش کارگروه مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی را ارائه کردند. ایشان در ادامه به لزوم مدیریت مناسب حوضه آبخیز برای کاهش خسارات وارده به رودخانه‌ها اشاره کرده و بر عدم لحاظ رودخانه‌ها در بسیاری از پروژه‌های بزرگ، تاکید کردند. پس از اتمام ارائه این کارگروه، حضار سوالات خود را در این رابطه، مطرح کردند.
در قسمت سوم، دکتر علیجانی، رئیس کارگروه اقلیم شناسی و هواشناسی، خلاصه گزارش این کارگروه را ارائه کردند. ایشان پس از ارائه ساختار کارگروه، سوالات رئیس جمهور از این کارگروه را بیان کرده و نکات ضروری در رابطه با هر کدام را ارائه کردند. پس از ارائه ایشان، اعضای حاضر در جلسه، سوالات خودشان در این رابطه را مطرح کردند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.