برگزاری جلسه سی و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۴۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶
خلاصه گزارش کارگروه آموزش و مدیریت منابه انسانی ارائه شد.
برگزاری جلسه سی و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه سی و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی در تاریخ ۲۰/‏۰۹/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر بنی هاشمی با هدف یکپارچه کردن هر چه بیشتر گزارشات کارگروه‌ها، برخی موارد ناهماهنگ را عنوان کردند. ایشان در ادامه چارچوب درنظر گرفته برای گزارش نهایی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب-ها را تشریح و تبیین نموده و اعضای حاضر در جلسه انتقادات و پیشنهادات خود را در این رابطه تبیین نمودند.
در قسمت بعد این جلسه، اعضای هیأت در رابطه با مطرح بودن مساله حمکرانی خوب در حوادث سیلاب‌های اخیر سخن گفته و به چالش‌هایی در این رابطه که در کشور بصورت جدی مطرح است، اشاره کردند. در ادامه نیز دکتر نظیف، رئیس دبیرخانه هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، در مورد رویکرد استفاده از اطلاعات جمع آوری شده و اسناد تولیدی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها طرح موضوع نموده و مقرر شد در مورد امکان انتشار عمومی اطلاعات ارائه شده به هیأت از سوی سازمانها و ارگان‌های مختلف استعلام صورت گیرد.
در بخش انتهایی نیز مقرر شد گزارش نهایی کارگروه تلفیق برای سازمان‌ها ارسال و از نقطه نظرات آنها استفاده شود.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.