برگزاری جلسه سی و دوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۴۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۴
خلاصه گزارش کارگروه هیدرولوژی و منابع آب ارائه شد.
برگزاری جلسه سی و دوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه سی و دوم هیأت ویژه گزارش سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۲۷/‏۰۹/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. دکتر نیلی در ابتدای جلسه ضمن اشاره به لزوم بررسی گزارش نهایی تلفیق و اظهار نظر کارگروه‌ها در مورد آن، در نظر گرفتن حمکرانی خوب و توجه به آن را در گزارش نهایی ضروری دانستند. در قسمت دوم نیز رؤسای کارگروه‌های هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها به ارائه برخی اختلاف نظرها در بین کارگروه‌ها پرداخته و جهت یکپارچگی گزارش نهایی، در مورد آن‌ها بحث کردند.
در ادامه، دکتر داوری از اعضای کارگروه هیدرولوژی و منابع آب و دکتر حداد دبیر این کارگروه، گزارش کارگروه خود را ارائه کردند. در ادامه نیز دکتر داوری به ذکر برخی نکات مهم از جمله عملیاتی نبودن نظام‌نامه سیلاب برای استان‌ها و نبود اخطارهای مربوطه به سیلاب در سازمان هواشناسی، اشاره کردند.
در انتهای جلسه مقرر شد کارگروه‌ها تا روز شنبه مورخ ۳۰/‏۰۹/‏۱۳۹۸‬ نظرات خود را نسبت به گزارش‌های آماده شده اعلام کنند تا در کارگروه تلفیق مورد بررسی قرار گیرد.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.