برگزاری جلسه سی و سوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۰۴ دی ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۴۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۰
مهم‌ترین یافته‌های هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها ارائه شد.
برگزاری جلسه سی و سوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه سی و سوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۰۴/‏۱۰/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای جلسه، دکتر نیلی احمدآبادی هدف از تشکیل هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها را رسیدن به یک گفتمان ملی و برداشت واحد از رخداد سیلاب خوانده و به لزوم هماهنگ بودن مطالب خروجی از هیات اشاره کردند. در ادامه جلسه دکتر بنی‌هاشمی، معاون کارگروه تلفیق، به تشریح پیشنهادات واصله در خصوص یافته‌های مهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها پرداختند.
در ادامه جلسه، اعضای حاضر در جلسه به ارائه برخی نکات در مورد یافته‌های ارائه شده پرداخته و به لزوم عملیاتی بودن پیشنهادات ارائه شده توسط هیات برای مدیران نیز اشاره کردند. در این راستا، دکتر استادتقی‌زاده، دبیر کاگروه امداد، نجات و سلامت، تکنولوژی‌های استفاده شده در شرکت‌های دانش‌بنیان را پتانسیل مناسبی برای جلوگیری از رخداد دوباره سیل دانستند.
در انتهای جلسه نیز مقرر گردیدکارگروه‌ها نکات مد نظرشان را در ارتباط با اهم یافته‌های هیات ظرف ۲۴ ساعت اعلام کنند تا در یافته‌های هیات مدنظر قرار گیرد.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.