برگزاری جلسه دوم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۱ کد : ۸۰۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۰

جلسه دوم هیأت ویژه سیلاب با مدیریت رئیس هیأت ویژه، دکتر محمود نیلی احمد آبادی، و با حضور اعضا هیأت ویژه در عصر روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست پس از ارائه توضیحاتی در مورد ساختار اجرایی و مراحل پیشنهادی اجرای طرح، اعضا هیأت در ارتباط با نحوه تعیین اعضا کارگروه‌های ۱۵ گانه پیش‌بینی شده به بحث و گفتگو نشستند. در این جلسه بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور به ویژه استان‌های مناطق سیلزده در تدوین گزارش ملی سیلاب در قالب اعضا اصلی و همکاران کارگروه‌ها تاکید شد و مقرر گردید که رؤسای کارگرو‌ه‌ها با لحاظ اسامی معرفی شده توسط دانشگاه‌های مختلف فهرست نهایی اعضا پیشنهادی خود را تا یکشنبه ۸ اردیبهشت ماه به دبیرخانه هیأت ویژه ارائه دهند.

همچنین در این جلسه به تجهیز و راه‌اندازی دبیرخانه اشاره شده و توضیحاتی در مورد فعالیت‌های صورت گرفته تاکنون در این ارتباط، من جمله ایجاد سامانه مدیریت دانش، تالار گفتگو و سایت هیأت ارائه شد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.