نشست رییس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با روسا و اعضا هیأت علمی دانشگاه‌های استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۰۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۴۶
نشست رییس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با روسا و اعضا هیأت علمی دانشگاه‌های استان خوزستان در دانشگاه شهید چمران اهواز

دکتر محمود نیلی احمد آبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، نشستی دو ساعته با رؤسا و اعضا هیأت علمی دانشگاه‌های استان خوزستان در محل دانشگاه شهید چمران اهواز داشت. در این نشست دکتر نیلی اهداف و مراحل فرآیند تدوین گزارش ملی سیلاب‌ها را تشریح نموده و بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های مناطق سیل‌زده در تهیه این گزارش تاکید کرد.

همچنین در این نشست دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه از ابتدای رخداد سیل در استان خوزستان جامعه دانشگاهی در کنار مسئولان و سیل‌زدگان بوده است، به برخی از این فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه‌های مختلف اشاره داشت.

در ادامه، رؤسای دانشگاه‌های استان خوزستان و اساتید شرکت کننده در این نشست فعالیت‌ها و تجربیات و مشاهدات خود در زمان سیلاب و پس از آن در حوزه‌های مختلف را شرح دادند. همچنین به علاقمندی و ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه‌ها در جهت مشارکت در تدوین گزارش اشاره شد.

در انتهای این نشست تفاهم‌نامه میان رئیس هیأت با رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور مشارکت و همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز در تهیه و تدوین گزارش ملی سیلاب‌ها امضا شد.

رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در طول سفر خود به استان خوزستان که دو روز به طول انجامید، بازدید هوایی از مناطق سیل زده و نیز برخی شهرهای منطقه به منظور آشنایی بیشتر و نزدیک با وضعیت استان و مناطق آسیب دیده و خسارات وارده داشت.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.