نشست رییس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با استاندار خوزستان

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۰۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۲
نشست رییس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با استاندار خوزستان

رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، در نشست با استاندار خوزستان و معاونین وی، به تبیین اهداف و ساختار پیشبرد مطالعات مرتبط با تدوین گزارش ملی سیلاب‌ها پرداخته و بر لزوم مشارکت حداکثری استانداری خوزستان در جمع‌آوری اطلاعات و مستندسازی فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه به منظور تهیه گزارشی جامع تاکید نمود.

دکتر شریعتی، استاندار خوزستان، ضمن اشاره به حداقل تلفات، حفظ پایداری سدها و مدیریت ریسک، به عنوان سه اولویت مدنظر در مدیریت سیلاب خوزستان، اظهار داشت که مدیریت سیل در استان با اخذ نظرات دانشگاهیان و استفاده از تجربیات مردم محلی و با مشارکت سازمان‌های مرتبط انجام شد. استاندار خوزستان تصریح کرد که آماده همکاری با هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها بوده و تمامی اطلاعات سیل در اختیار این هیأت قرار خواهد گرفت و دستگاه‌های اجرایی استان نیز موظف هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن، همکاری لازم را داشته باشند تا روایت دقیقی از ماجرا، ثبت و تهیه شود.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.