هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۱۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸
تفاهم‌نامه همکاری مشترک علمی در امور سیلاب‌ها، ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ بین هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و دانشگاه لرستان منعقد شد.
هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

تفاهم‌نامه همکاری بین دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان به امضا رسید.
همکاری‌های علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی به‌منظور تهیه و تدوین «گزارش ویژه ملی سیلاب‌ها»، در کارگروه‌های هوا و اقلیم، هیدرولوژی و منابع آب، مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی، مدیریت بحران، مدیریت ریسک و بیمه، زیر ساخت‌ها، شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی، حقوقی، منابع طبیعی و کشاورزی، محیط‌زیست، اقتصاد و تأمین مالی، امداد و نجات، بهداشت، کسب و کار، آموزش و مدیریت منابع انسانی و معرفی نماینده در کار گروه‌های ملی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.
هم‌چنین تبیین سیمای دقیق و علمی حادثه در استان لرستان؛ تحلیل اطلاعات دریافتی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی متناسب با کارگروه‌ها و بررسی، ارزیابی و اعلام نظر فنی در خصوص گزارش‌های دریافتی از اقدامات دستگاه‌های اجرایی در استان لرستان را می‌توان از جمله زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه برشمرد.
 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.