برگزاری جلسه پنجم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۲۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۲
جلسه پنجم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
برگزاری جلسه پنجم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها

هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۲/۱۸ از ساعت ۱۵ در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه تهران به ریاست دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، پنجمین جلسه خود را برگزار کرد.
در این جلسه که با حضور آقای دکتر عدل، معاون فنی، تولیدی و امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، در ابتدا رؤسای کارگروه‌ها به ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های خود در ارتباط با روند پیشبرد مطالعات پرداختند.
سپس دکتر نیلی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد روند پیشبرد امور هیأت، به تفاهم‌نامه منعقده با دانشگاه‌های خوزستان و لرستان اشاره کردند تا از حضور اعضا هیات در استان‌ها حمایت‌های لازم را داشته باشند و بیان کردند که هفته آتی به گلستان سفر خواهند داشت و تفاهم‌نامه‌ای هم با ان دانشگاه به امضا خواهد رسید.
دکتر عدل از سازمان برنامه و بودجه کشور در سخنان خود از رؤسای کارگروه‌ها خواستار این شدند که تا آنجا که ممکن است نتایج و گزارش‌های تولیدی کاربردی و کمی باشد تا این گزارش‌ها بتواند به سازمان برنامه و بودجه کشور در مواجهه با مسئله سیل اخیر و وقایع مشابه آن کمک نماید.
ایشان سپس به ظرفیت‌های سازمان برنامه و بودجه کشور از جمله ارتباط با نهادهای بین‌المللی پرداختند و اعلام کردند که کارگروه‌ها می‌توانند از ظرفیت‌ها و تجربه‌های این نهادهای بین‌المللی در زمینه سیلاب استفاده کنند. آقای عدل در ادامه به تشکیل کمیته سیل در وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه جهت رسیدگی سریع به امور سیل‌زدگان اشاره داشتند و اعلام کردند که این دو کمیته با تمام توان در خدمت هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها خواهند بود. در پایان دکتر محمد رحیمیان قائم مقام رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها ضمن تشکر از حضور فعال مدعوین به جمع بندی مسائل مطرح شده پرداختند و از کارگروه‌ها خواستند طبق زمان‌بندی ارائه شده کارگروه‌ها فعالیت‌های علمی و اجرایی خود را شروع کنند.
 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.