امضای تفاهم نامه میان هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها و دانشگاه های گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۲۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۰
دکتر نیلی احمد آبادی در سفر خود به استان گلستان با دانشگاه های این استان تفاهم نامه منعقد نمود.
امضای تفاهم نامه میان هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها و دانشگاه های گلستان و علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

در راستای همکاری‌های مشترک، دو تفاهم‌نامه همکاری میان هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها به نمایندگی دکتر نیلی احمدآبادی و دانشگاه‌های علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به نمایندگی دکتر نجفی‌نژاد و دانشگاه گلستان به نمایندگی دکتر یغمایی به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه‌ها درخصوص همکاری علمی، پژوهشی، فنی و اجرایی به منظور تهیه و تدوین گزارش ملی سیلاب‌ها در کارگروه‌های هواشناسی و اقلیم‌شناسی، هیدرولوژی و منابع آب، مهندسی رودخانه و سازه های هیدرولیکی، مدیریت بحران، مدیریت ریسک و بیمه، زیر ساخت ها، شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و اطلاع رسانی، حقوقی، منابع طبیعی و کشاورزی، محیط زیست، اقتصاد و تأمین مالی، امداد، نجات و بهداشت، کسب و کار، آموزش و مدیریت منابع انسانی و معرفی نماینده در کارگروه‌های ملی انجام می‌شود.

استفاده حداکثری از نظرات کارشناسی همکاران هیأت در استان گلستان، همکاری با نمایندگان استان در معرفی به سازمان‌ها و اخذ اطلاعات به عنوان هیأت، جزو تعهدات هیأت ویژه است و معرفی اعضای هیأت علمی صاحب‌نظر و کارشناسان خبره جهت همکاری با هیأت، جلب مشارکت فنی و علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و کارشناسان استان در تبیین واقعیات حادثه، نقاط ضعف و قوت اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی و تببین درس آموخته‌ها و راهبردهای اصلاحی جزو تعهدات دانشگاه‌ها است.

 

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.