نشست دکتر نیلی احمد آبادی با اعضا هیأت علمی دانشگاه های استان گلستان

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۲۵۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰
دیدار رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها با اساتید دانشگاه های استان گلستان
نشست دکتر نیلی احمد آبادی با اعضا هیأت علمی دانشگاه های استان گلستان

دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و هیأت همراه با دکتر فرهاد یغمائی، دکتر علی نجفی‌نژاد و جمعی از اساتید گلستان دیدار کردند.

در این نشست که به منظور تهیه و تدوین گزارش ملی سیلاب‌های اخیر در کشور و در چارچوب سفر رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها به استان گلستان صورت پذیرفت، دکتر مهدی غفاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان گزارشی از اقدامات دانشگاه در حین وقوع سیل و پس از آن را ارائه کردند. در ادامه اساتیدی از دانشگاه‌های گلستان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و علوم پزشکی گلستان در ارتباط با اقدامات صورت گرفته توسط این دانشگاه‌ها در حین سیل و بعد از آن توضیحاتی ارائه داده و دیدگاه‌های خود را در مورد رویکردهای مدیریت بحران سیل و نیز نقاط قوت و ضعف اقدامات صورت گرفته ارائه دادند.

در ادامه رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در ارتباط با ساختار تدوین گزارش ملی سیلاب‌‌ها توضیح داده و بر استفاده از تمام ظرفیت علمی داخلی و بین‌المللی در تدوین گزارشی مستند و دقیق تاکید کردند. 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.