برگزاری جلسه ششم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۶۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۵
جلسه ششم هیأت ویژه با موضوع تعیین ساختار گزارش نهایی و نحوه تلفیق بخش های مختلف مطالعه برگزاری شد.
برگزاری جلسه ششم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب ها

هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 از ساعت ۱۵ در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه تهران به ریاست دکتر محمد رحیمیان، قائم مقام رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، ششمین جلسه خود را برگزار کرد. در این جلسه در ابتدا جناب آقای دکتر مشایخی توضیحاتی در مورد فعالیت کارگروه تلفیق به منظور تعیین ساختار گزارش نهایی ارائه دادند و در نهایت ساختار پیشنهادی ارائه دادند در ادامه اعضا محترم هیات نقطه نظرات خود را در این ارتباط طرح نمودند. 

در ادامه گزارشی در ارتباط با سفر رئیس محترم هیات به استان گلستان ارائه شده و توضیح کوتاهی در مورد نقطه نظرات سازمانها و ادارات در ارتباط با رخداد سیل سال جاری و نحوه مدیریت آن به اعضا هیات داده شد. 

در ادامه پیشنهاد شد هیات در ارتباط با بازنگری حریم سیل رودخانه ها و نیز قانون مدیریت بحران اعلام نظر کند تا در جهت بهبود ساختار مدیریت بحران کشور و نیز کاهش خسارات در وقایع مشابه حتی الامکان اقدام شود. 

همچنین مقرر شد دو هفته بعد همزمان با جلسه هیات نشست خبری با حضور خبرنگاران در ارتباط با گزارش فعالیتهای هیات برگزار شود. 
 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.