برگزاری جلسه پانزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۹۰۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۹
گزارش اول کارگروه زیرساخت در هیات‌ ویژه گزارش ملی سیلاب ها ارائه‌شد.
برگزاری جلسه پانزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه پانزدهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمد آبادی رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، در تاریخ ۰۲/‏۰۵/‏۱۳۹۸‬ برگزارشد. با توجه به بازدید صورت گرفته از پژوهشگاه فضایی ایران، مقرر شد درخواست شود نمایندگانی از این سازمان برای همکاری با کارگروه های این هیات معرفی شوند. در ادامه کارگروه کسب و کار به سوالات طرح‌شده در جلسه قبل در ارتباط با گزارش مرحله اول این کارگروه پاسخ‌دادند.

در بخش دوم دستور جلسه، کارگروه مهندسی رودخانه و سازه هیدرولیکی ارائه مربوط به استان لرستان را ارائه داده و به چالش‌های مهندسی رودخانه در این استان در سیل سال اخیر پرداختند. در ادامه اعضا هیات سوالات خود در ارتباط با گزارش مرحله اول این کارگروه را طرح نموده و دکتر شفاعی نیز ضمن پاسخ به سوالات تاکید نمودند که بسیاری از این موارد در گزارشات مرحله بعدی و نیز نسخه نهایی گزارش اول مدنظر خواهد بود.

در بخش انتهایی این جلسه دکتر آقاکوچک، رئیس کارگروه زیرساخت‌ها به ارائه گزارش مرحله اول کارگروه که به طور عمده تاکید آن بر سوال اول حکم رئیس جمهور در ارتباط با میزان خسارت زیرساخت‌ها بود، پرداختند. در انتها نیز سوالات مربوطه طرح و از سوی ایشان پاسخ داده شدند.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.