برگزاری جلسه چهاردهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۹۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۸
گزارش اولیه کارگروه کسب و کار ارائه شد.
برگزاری جلسه چهاردهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

چهاردهمین جلسه هیأت ویژه سیلاب در روز چهارشنبه مورخ ۲۶/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه تهران به ریاست دکتر محمود نیلی احمدآبادی برگزارشد. در ابتدای جلسه دکتر ثقفیان رئیس کارگروه هیدرولوژی و منابع آب به سوالات طرح شده در جلسه قبلی در رابطه با گزارش این کارگروه به تفصیل پاسخ دادند.

در ادامه گزارش مرحله اول کارگروه کسب و کار توسط دکتر مقیمی، رئیس کارگروه کسب و کار ارائه شد. ایشان در گزارش خود به این اشاره داشتند که در مرحله اول، این کارگروه تجارب بحران‌های قبلی را مدنظر قرار داده است. در این گزارش خسارات مختلف وارده به کسب و کارها در استان‌های مختلف به تفکیک نوع کسب و کار مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه اعضا هیأت به طرح سوالات و دیدگاه‌های خود در ارتباط با گزارش ارائه شده پرداختند و با توجه به محدودیت زمانی مقرر گردید ادامه سوالات در جلسه بعدی پاسخ داده‌شوند.

در انتهای این جلسه مقررشد در جلسه آتی ضمن مطرح‌کردن نکاتی در مورد همکاری‌های بین المللی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، گزارش اولیه کارگروه زیرساخت و در صورت وجود زمان کافی گزارش اولیه کارگروه شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی استماع گردد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.