برگزاری جلسه سیزدهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها

۱۹ تیر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۹۲۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴
گزارش اولیه کارگروه هیدرولوژی و منابع آب و کارگروه مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی ارائه شد.
برگزاری جلسه سیزدهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها

جلسه سیزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و با حضور دکتر حمیدرضا عدل، معاون فنی امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه در تاریخ ۱۹/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر نیلی احمدآبادی به اهمیت این هیأت از دیدگاه دولت با توجه به صحبت‌های جناب آقای دکتر جهانگیری در جلسه رؤسای دانشگاه‌های کشور اشاره نمود.
نخست دکتر ثقفیان ریاست کارگروه هیدرولوژی و منابع آب و دکتر بزرگ حداد همکار ایشان در کارگروه مذکور، گزارش اولیه کارگروه هیدرولوژی و منابع آب را ارائه‌کردند. دکتر ثقفیان در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه هدف از گزارش اولیه کارگروه هیدرولوژی و منابع آب بیان دیدگاه سازمان‌ها و نقل آمار و اطلاعات دریافت‌شده است، نحوه تشکیل کمیته‌های مختلف در کارگروه را تشریح کردند. در ادامه ایشان عوامل مؤثر منفی و مثبت بر آسیب‌پذیری سیل در قبل، حین و بعد از وقوع سیل را برشمردند. در ادامه اعضا هیأت سوالات خود را در ارتباط با گزارش طرح نمودند.
در بخش دوم دکتر شفاعی بجستان رئیس کارگروه مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی و همکارانشان دکتر مجدزاده و دکتر ایوب‌زاده، چالش‌های موجود در حوزه مهندسی روخانه را در رخداد سیل اخیر به تفکیک استان‌های مختلف بیان‌کردند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.