برگزاری جلسه دوازدهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها

۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۹۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶
گزارش اولیه کارگروه مدیریت بحران ارائه شد.

دوازهمین جلسه هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۱۲/‏۰۴/‏۱۳۹۸‬ با حضور دکتر نیلی احمدآبادی ریاست هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها تشکیل شد.
در این جلسه کارگروه مدیریت بحران به عنوان دومین کارگروه تخصصی هیات به ارائه گزارش مرحله اول خود با موضوع روایت سیل پرداخت. دکتر مرتضوی رئیس کارگروه مدیریت بحران ابتدا نمودار زمانی وقایع و وقوع سیل را ارائه نموده و در ادامه به مختصری از فعالیت‌های کارگروه تا این مقطع زمانی پرداخت. پس از اتمام ارئه ایشان و بررسی سوالات افراد حاضر در جلسه به لزوم همکاری این کارگروه و به اشتراک‌گذاری برخی موارد از سمت این کارگروه با کارگروه‌های دیگر به دلیل هم‌پوشانی مطالب، اشاره‌شد. اعضا بر نو بودن مطالعات حاضر به دلیل تجربیات محدود بحران‌های ناشی از سیل در کشور و در نتیجه متفاوت بودن روند کار تاکید نمودند.
در ادامه این جلسه مقرر شد هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها از پژوهشگاه فضایی ایران بدلیل فعالیت‌های آن مجموعه در تخمین خسارت سیلاب سال جاری بازدید به عمل آورد. همچنین به پتانسیل‌های موجود در رابطه با همکاری‌های بین‌المللی این هیات نیز اشاره‌گردید. در انتها نیز مقرر گردید کارگروه هیدرولوژی و منابع آب و کارگروه مهندسی رودخانه و سازه‌های هیدرولیکی در جلسه آتی هیات گزارشات اولیه خود را ارائه‌کنند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.