برگزاری جلسه شانزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۰۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۹۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۸
گزارش مرحله اول کارگروه اجتماعی، فرهنگی و رسانه و کارگروه شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی ارائه شد.
برگزاری جلسه شانزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه شانزدهم هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۰۹/‏۰۵/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر ملکیان گزارشی در مورد فعالیت‌های بین المللی هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها ارائه کردند. کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا (ESCOP) و دانشگاه Yunnan چین از جمله مواردی هستند که در این رابطه اعلام آمادگی کردند. در این باره دکتر نیلی به اهمیت ارتباطات بین‌المللی هیات و کسب اطلاعات و تجربه‌های بین‌المللی اشاره کردند و فرمودند این ارتباط می‌تواند موجب ارتقا گزارش نهایی هیات شود.
در قسمت دوم این جلسه دکتر خانیکی رئیس کارگروه اجتماعی، فرهنگی و رسانه گزارش مرحله اول این کارگروه را ارائه کردند. ایشان اعلام کردند گزارش اولیه کارگروه، سوالات رئیس جمهور از این کارگروه‌ را پوشانده و به برخی سوالات دیگر ایجاد شده برای اعضا نیز پاسخ داده‌است. در ادامه دکتر قنبری دبیر این کارگروه به معرفی اعضای کارگروه و کمیته‌های تخصصی پرداختند. پس از این، دکتر نمکدوست از اعضای این کارگروه به گزارش رسانه‌ها، مخاطرات و بحران‌های طبیعی پرداختند. در انتهای این قسمت سوالات ایجادشده در رابطه با گزارش کارگروه اجتماعی، فرهنگی و رسانه بررسی و پاسخ داده شدند.
قسمت سوم جلسه با ارائه گزارش مرحله اول کارگروه شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی شروع شد. دکتر عزیزی رئیس کارگروه شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی ضمن معرفی اعضای کارگروه، روش کار و حوزه‌های مطالعاتی در گزارش اول را بیان کردند. در انتهای این جلسه سوالات پیش‌آمده در رابطه با ارائه این کارگروه بررسی شده و مقرر شد در جلسه آتی هیات سوالات پاسخ داده‌شوند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.