برگزاری جلسه هفدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۰۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۳
گزارش اولیه کارگروه‌های محیط زیست و مدیریت ریسک و بیمه ارائه شد. شروع همکاری‌های مشترک هیات ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها و ESCAP
برگزاری جلسه هفدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه هفدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی رئیس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها در تاریخ ۱۶/‏۰۵/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر عزیزی رئیس کارگره شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی به سوالات مطرح‌شده در جلسه قبل پاسخ دادند. ایشان رعایت نکردن حریم و بستر رودخانه‌ها را از مهمترین مباحث مطرح‌شده دانستند و به خلاء موجود در این زمینه اشاره کردند. پس از این دکتر امین‌زاده دبیر کارگروه شهرسازی، معماری و میراث فرهنگی ساختار گزارش مرحله دوم را ارئه نموده و بر توجه به مساله تاب‌آوری در مطالعات این کارگروه تاکید نمودند.
در ادامه جلسه دکتر مکنون رئیس کارگروه محیط زیست گزارش مرحله اول این کارگروه را ارائه کردند. ایشان پس از معرفی اعضای این کارگروه، فعالیت‌های صورت‌گرفته توسط این کارگروه که بخش‌های مختلف محیط زیست من جمله منابع آب سطحی، زیرزمینی، تالاب‌ها و حوضه‌های آبریز را در بر می‌گیرد، تشریح نمودند. پس از ارائه ایشان، اعضا سوالات خود را از این کارگروه طرح نمودند.
در قسمت سوم دکتر ذوالفقاری رئیس کارگروه مدیریت ریسک و بیمه گزارش مرحله اول خود را ارائه کردند. ایشان روش کار و رویکرد مطالعاتی این کارگروه را ارائه کردند. ایشان بر لزوم دریافت هرچه سریع‌تر اطلاعات درخواستی از سازمان‌ها جهت تکمیل گزارش نهایی تاکید نمودند.
پس از طرح سوالات مربوط به گزارش مرحله اول کارگروه مدیریت ریسک و بیمه، دکتر محقق در خصوص همکاری‌های مشترک هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با ESCAP صحبت کردند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.