برگزاری جلسه هجدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۱۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۲
گزارش اولیه کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی ارائه شد.
برگزاری جلسه هجدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه هجدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی و با حضور دکتر عدل، نماینده سازمان برنامه و بودجه در تاریخ ۲۳/‏۰۵/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر مکنون به سوالات مطرح شده در جلسه قبل پاسخ دادند. ایشان در خلال صحبت‌هایشان به مزایای سیلاب بر اکوسیستم و اثر پوشش گیاهی بر سیلاب اشاره کردند.

در بخش دوم دکتر ذوالفقاری رئیس کارگروه مدیریت ریسک و بیمه به سوالات مطرح شده در جلسه پیشین پاسخ دادند. در ادامه دکتر احمدی رئیس کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی گزارش مرحله اول خود را رائه کردند. ایشان ضمن معرفی اعضای کارگروه، اشاره کردند گزارش اول کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی پاسخی به سوال اول رئیس محترم جمهور است. ایشان همچنین فرمودند تمرکز کارگروه بر خسارت‌های ملموس و مستقیم سیل بوده و دلایل سیل را بررسی کرده‌ایم. پس از ارائه ایشان، اعضای حاضر در جلسه پرسش‌های خود را مطرح کرده و دکتر احمدی به پرسش‌های مطرح شده پاسخ دادند. ایشان همچنین در ادامه گزارش کمیته آبخیزداری کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی را ارائه کردند. ایشان در صحبت‌هایشان به مشکل مهم تغییرات کاربری اراضی در دهه‌های پیشین اشاره کردند. پس از ارائه گزارش این کمیته اعضای حاضر در جلسه سوالاتشان را در این رابطه مطرح کردند.

در انتهای این جلسه مقرر شد کارگروه‌ها نظرات خد را در ارتباط با گزارش روایت سیل اعلام کرده و کارگروه تلفیق گزارش اولیه خود را در اسرع وقت آماده کند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.