برگزاری جلسه نوزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۳۱۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۴
گزارش مرحله اول کارگروه منابع طبیعی و کشاورزی و گزارش روایت سیل ارائه شد.
برگزاری جلسه نوزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه نوزدهم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمدآبادی در تاریخ ۳۰/‏۰۵/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر احمدی رئیس کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی به سوالات مطرح شده در جلسه قبل پاسخ دادند. در قسمت بعدی، دکتر مرید گزارش مرحله اول کارگروه آموزش و مدیریت انسانی را ارائه کردند. ایشان ضمن معرفی کارگروه و سوالات رئیس جمهور در این رابطه، نکات مورد بررسی در قسمت‌های آموزش فردی و سازمانی را معرفی کردند. ایشان در ادامه فرمودند با توجه به اینکه قشر کودک و نوجوان جامعه آسیب‌پذیر و فراوان هستند، آموزش کودکان و نوجوانان در این کارگروه دارای اهمیت بالایی است. ایشان در انتهای سخنانشان انتقاد خودشان از آموزش عالی در رابطه با نبود دروسی در رابطه با شناخت محیط را اعلام کردند. پس از این، اعضا سوالات خود را در رابطه با گزارش این کارگروه بیان کردند.
در قسمت بعدی این جلسه، دکتر بنی‌هاشمی گزارش اول روایت سیلاب را ارائه کردند. بعد از اتمام ارائه ایشان، اعضا حاضر در جلسه سوالات خود را عنوان کرده و دکتر بنی¬هاشمی به این سوالات پاسخ دادند. همچنین ایشان در انتها فرمودند گزارش رسمی برای انجمن‌های علمی و ارگان‌های مرتبط ارسال خواهد شد تا در گزارش نهایی از تجربیاتشان استفاده شود.

 


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.