برگزاری جلسه بیستم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۳۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۴
گزارش کارگروه امداد، نجات و سلامت ارائه شد.
برگزاری جلسه بیستم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه بیستم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب¬ها در تاریخ ۱۳/‏۰۶/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر رحیمیان پس از اشاره به آماده شدن گزارش اول روایت سیل، از تصمیم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها برای ارسال این گزارش به ارگان‌های مختلف و مراجع علمی و حرفه‌ای ذی صلاح اطلاع دادند. همچنین ایشان به آمادگی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها برای همکاری با ESCAP در قالب برگزاری نشست تخصصی با موضوع سیلاب اشاره کردند.
در بخش بعدی دکتر مرید، رئیس کارگروه آموزش و مدیریت منابع انسانی به سوالات مطرح شده در جلسه قبل پاسخ دادند. ایشان در رابطه با عملکرد مدیران و آموزش فرمودند: بزرگترین چالش ما در این زمینه، تبدیل آموزش به مهارت است و در این رابطه باید بر روی مانورها کار کنیم.
در بخش سوم، دکتر استادتقی زاده دبیر کارگروه امداد، نجات و سلامت گزارش این کارگروه را ارئه کردند. پس از ارائه ایشان، اعضا حاضر در جلسه سوالات خود را در رابطه با ارائه ایشان مطرح کردند. مقرر شد پاسخ این سوالات در ابتدای جلسه آتی بیان شوند.
در انتها نیز پس از ذکر نکاتی در مورد گزارش نهایی هیأت و ساختار و محتوای آن، در مورد مشارکت های بین المللی هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب صحبت شد. مقرر شد کمیته راهبری از رؤسای کارگروه‌هایی که بیشتر با موضوعات نشست تخصصی ESCAP مرتبط هستند برای پیشبرد امور تشکیل شود.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.