برگزاری جلسه بیست و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۹۵۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۳
گزارش کارگروه حقوقی ارائه شد.
برگزاری جلسه بیست و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها

جلسه بیست و یکم هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها با مدیریت دکتر نیلی احمد آبادی در تاریخ ۲۷/‏۰۶/‏۱۳۹۸‬ برگزار شد. در ابتدای این جلسه دکتر علیجانی در ارتباط با وضعیت جوی و مسائل پیش‌بینی آب و هوا نکاتی مطرح کردند.
در ادامه دکتر استاد تقی زاده، به سوالات مطرح شده در جلسه قبل در رابطه با ارائه کارگروه امداد، نجات و سلامت، پاسخ دادند. در قسمت سوم، دکتر محقق داماد، رئیس کارگروه حقوقی، گزارش این کارگروه را ارائه کردند. ایشان در ابتدا روش کار این کارگروه را اعلام کرده و سپس گزارشات حقوقی چهار سازمان اصلی مرتبط را ارائه کردند. در ادامه و در راستای ارائه ایشان، برخی دیگر از اعضای کارگروه حقوقی، به ارزیابی حقوقی عملکرد وزارت نیرو و دستگاه‌های تابعه، تبیین وظایف، صلاحیت‌ها و تحلیل عملکرد چند سازمان اصلی، عملکرد سازمان هواشناسی و بررسی حقوقی موارد مربوط به امداد، نجات و سلامت پرداختند. پس از اتمام ارائه کارگروه حقوقی، اعضای هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب‌ها، سوالات خود را در رابطه با ارائه کارگروه حقوقی، مطرح کردند.
در انتهای این جلسه مقرر گردید کارگروه حقوقی به سوالات مطرح شده، پاسخ دهد و کارگروه تلفیق نیز نکات مد نظر خود را در مورد گزارش تلفیق، ارائه کند.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.